Regnet föll och jag med den...

Blö...nu är jag äntligen klar med min uppsats! Känns så skönt att bara kunna lämna in den med gott samvete. Det slutar med "Regnet faller och jag med den..." från en av Ulf Lundells texter, fast hans går ju "Snön faller och jag med den..." så jag har ju inte härmat helt och hållet ;)





Glömde förresten att berätta att min tränare kontaktade mig och undrade om jag kanske hade lust att spela match med dam-laget imorgon kväll! Självklart sa jag "JAAAAA!!!", så imorgon klockan 18.30 bär det av till Kärrtorp :) Börjar dock nu bli orolig för att göra bort mig. Tänk liksom om jag gör självmål? Nej herregud, bort med dom tankarna!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-28 @ 23:04:16
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0