Hidalgo was great today =)

Hej! Ska snart gå och lägga mig, ska bara tvätta ansiktet och lägga på en ansikts mask som ska sitta i drygt 15 minuter :)

Hidalgo var hur grym som helst idag! Arbetsvillig, lydig, duktig, underbar, snygg, vacker, helt makalös faktiskt. Nej men är super glad faktiskt och tänker fortsätta i ungefär samma banor som jag börjat med nu :) Dock gjorde lilla jag något jag ångrar :/ Mina hästvänner har gång på gång sagt "Riktigt hopphästar har kort man" men jag har mer tyckt hann är finare i lång man så jag har behållt det så. Men så idag när jag var ute i stallet så tog jag fram saxen och började klippa hela hans man. Så nu i efterhand ångrar jag det så häääääääääääääääääär mycket eftersom manen är jätte kort nu. Aja är man duktig så är man!


Kommentarer
Postat av: ylva

klart man ska ha den längd på manen man tycker att hästen passar i! ;) om du ångrar dig kan du ju låta den växa ut igen... :P

2011-09-03 @ 20:23:34
URL: http://ylvaaek.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha det var starkt gjort! Ska vi hoppa någon dag i veckan kanske på Måndag, Tisdag? <3 Svara här :)

2011-09-03 @ 20:57:31
Postat av: Sandra

Oj glömde kan du fota Hidden så får jag se han hur han ser ut nu <3?

2011-09-03 @ 20:58:30
Postat av: Noomie

Åh, nu måste jag titta på filmen Hidalgo nån dag bara för det(':

Vad fin han är, vad är det för ras/ålder?(: Han är väldigt lik en gammal arab jag kände en gång, dock var han brun och närmare trettio, men de har ändå nåt som påminner om honom^^,

2011-09-06 @ 08:04:14
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Noomie

Åh, nu måste jag titta på filmen Hidalgo nån dag bara för det(':

Vad fin han är, vad är det för ras/ålder?(: Han är väldigt lik en gammal arab jag kände en gång, dock var han brun och närmare trettio, men de har ändå nåt som påminner om honom^^,

2011-09-06 @ 08:05:22
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0